Online just nu: Besökare totalt Besökare idag

onsdag 5 januari 2011

Nu börjar jag komma ikapp ( nästan )

Idag skulle jag bara jobba en pytteliten stund eftersom att jag var där jätte länge igår men hur vart det ? Fastnade så klart i mina målnings projekt i det blivande elevfiket. Undrar hur det kommer att funka, börjar iallafall att se ut som nått annat en en lektionssal. Och det är ju en bra början.
I nyårs helgen fyllde våran äldsta kattkille 11 år, tycker att vi nyss hämtade hem den lilla ull bollen. Hoppas att han får många friska år framöver. Insåg idag när jag matade hönsen att några nog måste skaffa nya hem. Tupparna vill så klart ha en egen hönsflock att vakta över. Har man många tuppar så blir det ju liksom en som bestämmer och dom andra blir lite kuvade även om dom inte bråkar med varandra. Hoppas att nån vill ha några fjäderbollar.
Snygg killar med ärliga blå ögon

Findus
Nusse

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Hej ! Ja det är jag som är Eva 47 år, bor i en liten by utanför Kramfors i ett gammalt hus ( rött med vita knutar ) tillsammans med min sambo och våran 18-åriga son. Fritiden tillbringar jag med familjen och våra djur.

Länk till linnekläder

Länk till linnekläder
Klicka på bilden så kommer du till linnekläderna.

Alvas hus nätbutik

En helt underbar butik

Päls överallt

Päls överallt
Blää
Gissa varför bladlusen är så liten, det är därför att den har stannat i växten.

Broarne

Broarne
Hittade en butik med helt underbara spetsar plus en hel massa "vill ha grejor" kika in en sväng.

Anitas sockor

Anitas sockor
Klicka på bilden så kommer du till fina sockor

Pysseldag i Bjärtrå

Pysseldag i Bjärtrå
Klicka på Jonny

Höstmys

Höstmys
Härligt med vedspis

Dockor

Dockor
Om någon är intresserad och vill köpa nån av mina dockor skicka ett mail till eva.moverare@kramnet.se

Sommar

Sommar
Trädgårdstomte

Vår vita hall

Vår vita hall