Online just nu: Besökare totalt Besökare idag

söndag 9 oktober 2011

Tråkigt

Hallå !!! Här är jag. Än lever jag, trots allt hi,hi. Men det har hänt en sak på sista tiden, jag har känt att jag är så himla less på att sy. Tycker att jag gör det jämt, ska nog ta en låååång paus i vinter och göra nått annat så kanske syglädjen kommer tillbaka till våren. Har ju varit arbetslös ett tag nu och livet har liksom stått stilla. För hoppningsvis kommer jag att börja jobba snart och bli frisk från alla konstiga sjukdomar. Klippte lilla Ville i veckan och han somnade undet tiden hi,hi.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Eva! En väldigt intressant blogg du har! Jag loggade in för att jag såg att du har MCTD. Jag är snart 40 år och har haft MCTD sedan 29 år tillbaka. Då jag aldrig har hört om någon annan som har MCTD är jag lite framfusig och hör av mig till dig här. Jag förstår ju att din blogg ska handla om allt annat, för reumatismen är ju där ialla fall i vardagen. Du kan ta bort detta inlägg om du vill. Men det vore roligt att ha kontakt med någon med samma sjukdom. Kanske går det på annat sätt än här på bloggen? (Jag är dock väldigt intresserad av din blogg också!

Eva sa...

Ja viss kan vi ha kontakt, det är ju sällan man stöter på nån annan med samma diagnos.Det skulle vara jätte trvligt. Skriv gärna till mej: eva.moverare@kramnet.se

la sa...

Hej jag heter linda och har en dotter som är nu 18 år och jag satt o googla på mctd och hitade din hemsida, min dotter har mctd och det är inte så vanligt så det va kul att jag hitta en till som har den diagnosen fast det är svårt

Om mig

Mitt foto
Hej ! Ja det är jag som är Eva 47 år, bor i en liten by utanför Kramfors i ett gammalt hus ( rött med vita knutar ) tillsammans med min sambo och våran 18-åriga son. Fritiden tillbringar jag med familjen och våra djur.

Länk till linnekläder

Länk till linnekläder
Klicka på bilden så kommer du till linnekläderna.

Alvas hus nätbutik

En helt underbar butik

Päls överallt

Päls överallt
Blää
Gissa varför bladlusen är så liten, det är därför att den har stannat i växten.

Broarne

Broarne
Hittade en butik med helt underbara spetsar plus en hel massa "vill ha grejor" kika in en sväng.

Anitas sockor

Anitas sockor
Klicka på bilden så kommer du till fina sockor

Pysseldag i Bjärtrå

Pysseldag i Bjärtrå
Klicka på Jonny

Höstmys

Höstmys
Härligt med vedspis

Dockor

Dockor
Om någon är intresserad och vill köpa nån av mina dockor skicka ett mail till eva.moverare@kramnet.se

Sommar

Sommar
Trädgårdstomte

Vår vita hall

Vår vita hall